Cliëntenraad

In de Cliëntenraad zitten cliënten die in behandeling zijn en dus veel weten over hoe het gaat bij Herlaarhof. In vergaderingen van de Cliëntenraad gaat het dus altijd over onderwerpen waar je zelf min of meer mee te maken hebt (of hebt gehad). De Cliëntenraad overlegt en onderhandelt met de directeur van Herlaarhof. De Cliëntenraad heeft twee eigen ondersteuners die samen helpen bij de ondersteuning en de ontwikkeling van de Cliëntenraad en aan de praktische uitwerking van de afspraken die gemaakt zijn tijdens de vergaderingen. De raad geeft advies, doet aanbevelingen en geeft tips. Zij doet dat wanneer zij dat nodig vindt; dat kan gevraagd, maar ook ongevraagd.

Voorbeelden van onderwerpen zijn:

  • Tijden  binnenkomst
  • Bedtijden
  • Veiligheid
  • Afdelingsregels
  • Groepsregels
  • Kwaliteit van zorg
  • Bezuinigingen

De Cliëntenraad van Herlaarhof vindt het belangrijk dat er goed naar kinderen en jongeren wordt geluisterd. Heb je zelf een goede verbetertip? Heb je vragen of wensen? Laat het dan weten aan de Cliëntenraad Herlaarhof, stuur dan een mailtje naar clientenraad.kjp@reiniervanarkel.nl .

Want Jouw mening telt

Stuur door
  1. *
*Verplichte velden
Deel op

Meer over Herlaarhof

Contact

Voor informatie over aanmelden bij Herlaarhof en het behandelaanbod is het volgende telefoonnummer beschikbaar: 073 - 658 53 33
Voor overige vragen kun je contact opnemen met de desbetreffende locatie.

  • Colofon
  • Herlaarhof is onderdeel van Reinier van Arkel